.

عاشقانه تصادفی

عاشقانه تصادفی align="center">

  • + از "نبـــــــــودنــــــت" دلـــگـــیر نیـــســـتم... از اینـــکـــه روزگــــــاری "بــــــودی"، دلگـــیــــرم
  • + دنیای من پر از دستهایست که خسته نمی شوند از نگه داشتن نقاب ها
  • + کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود *عید شما مبارک*
  • + زیر بارانم بی چتر … تنها بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها، اما… تابلوی قشنگی شده ایم: من و جاده و باران !
  • + کاش میفهمیدی ســـکوت همیشه علامت رضــــایت نیست گاهی سکوت یعنی "امــــا" یعنی "اگــــــر" یعنی هزار و یک دلیل که " دل "میترســــد بلند بگوید دیـــــگر احتیاط لازم نیست . شکستنی ها شکست هر جور مایلیـــــد حمل کنید .. !!
  • + سلام به همه ی هم وبلاگی های عزیز پیشاپیش عید نوروز را به همگیتان تبریک میگم. امیدوارم سال 92 بهترین سال زندگیتان باشد و سال پر خیر و برکتی را برای همگیتان از خداوند منان آرزومندم.
  • + در زندگـے بـرآے هر آدمـے ! از یـک روز، از یـک جــآ، از یـک نفـر، بـہ بعـد...! دیگـر هـیچ چیـز مثـل قبـل نیستــ! نـہ روزهآ، نـہ رنگ هآ،نـہ خیـآبـآن هآ همـہ چیـز مـے شـود: دلتنگـے...!
  • + هیچ کس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد * بـود ....!! میــــدانی چــــــــــــرا * ؟؟؟ مـــــردانـــگی * میــخواهـــــد! مــــــــاندن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزنــد.... *.
  • + من به *جای خالی اش* بیشتر از خودش عادت کرده ام . . . اعتراف تلخیست…!!
  • + عشق یک چرخه است: وقتی *عاشق* می شوید، صدمه می بینید وقتی *صدمه* می بینید، متنفر می شوید وقتی *متنفر* می شوید، سعی می کنید فراموش کنید وقتی سعی می کنید *فراموش* کنید، دل تنگ می شوید وقتی *دل تنگ* می شوید… در نهایت دوباره *عاشق می شوید*.

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آغاز سفر عشق این است : کنار گذاشتن من و هیچ شدن ، از این هیچ شدن است که همه چیز زاده می شود .

& & & & & &

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران ،

 تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

& & & & & &

هر وقت دل کسی رو شکستی 1 میخ بزن تو دیوار هر وقت که دلشو به دست آوردی اون میخ رو از دیوار در بیار . . .  ولی بدون که جای اون میخ همیشه رو دیوار میمونه .

& & & & & &

فاصله تابش خودت رو با دیگران تنظیم کن ، خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند . . .

& & & & & &

هر وقت گلی رو بو کردی هرگز اون رو نگاهش نکن ، چون اگه نگاهتو به خاطر بسپاره ، شوق دوباره دیدنت اون رو پرپر می کنه . . .

& & & & & &

فریاد من سکوت کردن است . . . ابراز عشق من قهر کردن است . . . شادی من گریه کردن است . . . امّا وقتی تو را میبینم از شادی عشق مو با فریاد ابراز می کنم .

& & & & & &

زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی .

& & & & & &

بزرگ ترین گناه : سکوت . . . بزرگ ترین شجاعت : بگویی دوستت دارم . . . بزرگ ترین سرمایه : دوست. . . بزرگ ترین اسرار : صداقت . . . بزرگ ترین افتخار : عاشق شدن . . . بزرگ ترین هنر : عاشق ماند .

& & & & & &

شکسپیر می گه غرورتو به خاطر کسی که دوستش داری بشکن ولی دل کسی رو به خاطر غرورت نشکن .

& & & & & &

یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه ! اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست .

منبع : http://eshghpak.blogsky.com/1389/06/26/post-190  / & Smsfars.com   

 رز سرخ


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تمام دنیای پهناور را بگردید ، دری بر روی آدم بی پول گشاده نخواهید یافت . ( هانری استانتون )

@ @ @ @ @ @

اگر در کارتان در حال پیشرفت نیستید و بهتر نمی شوید ، پس دارید بدتر می شوید . ( نت رایلی )

@ @ @ @ @ @

حرف کسانی که می گویند عشق بری از خودخواهی ست خنده دار است زیرا همه چیز طبق خواست قدرت ما است . ( فردریش نیچه )

@ @ @ @ @ @

مردان بزرگ تاریخ سرنوشت ملت ها را تعیین می کنند . ( اشپنگلر )

@ @ @ @ @ @

دانایان روشندل می دانند که دوران زندگی دراز نیست ، تن آدمی از این جهان است و روان از سرای دیگر . ( بزرگمهر )

@ @ @ @ @ @

هیچ چیز به اندازه تمرکز انرژی روی تعداد محدودی از هدف ها به زندگی تان توان و نیروی بیشتر نمی دهد . ( نیدو کیوبین )

@ @ @ @ @ @

هنرمندان ناب ، هر روز در برابر دیدگان مردم نیستند . ( اُرد بزرگ )

@ @ @ @ @ @

وقتی که پرکاهی به چشمتان می رود ، آن را بیرون می آورید . وقتی عادتی بد وارد روح شما می شود ، می گویید : سال دیگر معالجه اش می کنیم . ( هوراس )

@ @ @ @ @ @

نیرنگ پیران بدنهاد ، تنها با مرگ به پایان می رسد . ( اُرد بزرگ )

@ @ @ @ @ @

یکی از عظیم ترین اسرار عشق و محبت این است که بیاموزید : چگونه آرمان ها و اندیشه های ناهماهنگ را از ذهن خود بزدائید و همواره آرزوهایی کنید که صادقانه می خواهید نه آن چه را که فکر می کنید شاید بتوان بدست آورید .  ( کاترین پاندر )

منبع : http://sa13.blogsky.com  /

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تو کسی که خنده اش طعم زمستان می دهد

من ، همان که ابتدایش بوی پایان می دهد

خوب می دانم که یک شب ، یک شب بی انتها

عشق روی دست های بی کسم جان می دهد .

$ $ $ $ $ $

یک نفر آمد قرارم را گرفت 

برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهار بود ، حیف 

باد پائیزی بهارم را گرفت

اعتباری داشتم در پیش عشق  

با نگاهی ، اعتبارم را گرفت

عشق یا چیزی شبیه عشق بود 

آمد و دار و ندارم را گرفت . . .

$ $ $ $ $ $

قصه ها بر من گذشت تا بدانم کیستم  

سرگذشتم هرچه بوده من پشیمان نیستم

من اگر سردار عشقم یا که پاک باخته ام 

سرگذشتم را به دستان خودم ساخته ام . . .

$ $ $ $ $ $

احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم !

$ $ $ $ $ $

کاش هرگز در محبت شک نبود

تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان دل است

واژه ی تلخ خیانت حک نبود.

$ $ $ $ $ $

اگر با دیگرانش بود میلی

سبوی من چرا بشکست لیلی ؟

منبع : Smsfars.com

 گل رز سرخ

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دوست داشتن از عشق برتر است . عشق یک جور جوشش کور است و پیوندی از سر نابینائی ، اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال . عشق بیش تر از غریزه آب می خورد و هرچه از غریزه سر زند بی ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هرجا که یک روح ارتفاع دارد ، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج میابد .

عشق در قالب دل ها در شکل ها و رنگ های تقریبا مشابهی متجلی می شود و دارای صفات و حالات و مظاهر مشترکی است ، اما دوست داشتن در هر روحی جلوه خاص خویش دارد و از روح رنگ می گیرد و چون روح ها برخلاف غریزه ها هر کدام رنگی و ارتفاعی و بعدی و طعمی و عطری ویژه خویش دارد ، می توان گفت : که به شماره هر روحی ، دوست داشتنی هست .

عشق با شناسنامه بی ارتباط نیست و گذر فصل ها و عبور سال ها بر آن اثر می گذارد ، اما دوست داشتن در ورای سن و زمان و مزاج زندگی می کند و بر آشیانه بلندش روز و روزگار را دستی نیست .

عشق در هر رنگی و سطحی ، با زیبائی محسوس ، در نهان یا آشکار ، رابطه دارد . چنان که " شوپنهاور" می گوید : (( شما بیست سال بر سن معشوقتان بیفزائید ، آن گاه تاثیر مستقیم آن را بر روی احساستان مطالعه کنید ))!

اما دوست داشتن چنان در روح غرق است و گیج و جذب زیبائی های روح که زیبائی های محسوس را به گونه ای دیگر می بیند . عشق طوفانی و متلاطم و بوقلمون صفت است ، اما دوست داشتن آرام و استوار و پروقار و سرشار از نجابت .

عشق با دوری و نزدیکی در نوسان است ، اگر دوری به طول بینجامد ضعیف می شود ، اگر تماس دوام یابد به ابتذال می کشد . و تنها با بیم و امید و تزلزل و اضطراب و (( دیدار و پرهیز )) ، زنده و نیرومند می ماند . اما دوست داشتن با این حالت نا آشناست . دنیایش دنیای دیگریست .

عشق جوششی یک جانبه است ، به معشوق نمی اندیشد که کیست ، یک خود جوشی ذاتی است ، و از این رو همیشه اشتباه می کند . در انتخاب به سختی می لغزد و یا همواره یک جانبه می ماند و گاه میان دو بیگانه ناهماهنگ ، عشقی جرقه می زند و چون در تاریکی است و یکدیگر را نمی بینند ، پس از انفجار این صاعقه است که در پرتو روشنائی آن چهره یکدیگر را می توانند دید و در اینجاست که گاه پس از جرقه زدن عشق ، عاشق و معشوق که در چهره هم می نگرند ، احساس می کنند هم را نمی شناسند و بیگانگی و نا آشنائی پس از عشق که درد کوچکی نیست  فراوان است .

اما دوست داشتن در روشنائی ریشه می بندد و در زیر نور سبز می شود و رشد می کند و از این روست که همواره پس از آشنائی پدید می آید . و در حقیقت در آغاز دو روح خطوط آشنائی را در سیما و نگاه یکدیگر می خوانند ، و پس از (( آشنا شدن )) است که (( خودمانی )) می شوند -  دو روح ، نه دو نفر ، که ممکن است دو نفر با هم در عین رو در بایستی ها احساس خودمانی بودن کنند و این حالت به قدری ظریف و فرار است که به سادگی از زیر دست احساس و فهم می گریزد - و سپس طعم خویشاوندی و بوی خویشاوندی و گرمای خویشاوندی از سخن و رفتار و کلام یکدیگر احساس می شود و از این منزل است که ناگهان ، خود بخود ، دو همسفر به چشم می بینند که به پهن دشت بی کرانه مهربانی رسیده اند و آسمان صاف و بی لک دوست داشتن بر بالای سرشان خیمه گسترده است و افق های روشن و پاک و صمیمی (( ایمان )) در برابرشان باز می شود و نسیمی نرم و لطیف -  همچون روح یک معبد متروک که در محراب پنهانی آن ، خیال راهبی بزرگ نقش بر زمین شده و زمزمه درد آلود نیایش مناره تنها و غریب آن را به لرزه در می آورد  هر لحظه پیام الهان های تازه آسمان های دیگر و سرزمین های دیگر و عطر گل های مرموز و جان بخش بوستان های دیگر را به همراه دارد و خود را ، به مهر و عشوه ای بازیگر و شیرین و شوخ ، هر لحظه ، بر سر و روی این دو میزند .

عشق جنون است و جنون چیزی جز خرابی و پریشانی ((فهمیدن)) و ((اندیشیدن)) نیست . اما دوست داشتن در اوج معراجش از سرحد عقل فراتر می رود و فهمیدن و اندیشیدن را نیز از زمین می کند و با خود به قله بلند اشراق می برد .

عشق زیبائی های دلخواه را در معشوق می آفریند و دوست داشتن زیبائی های دلخواه را در دوست می بیند و میابد .

عشق یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی ، بی انتها و مطلق .

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن .

عشق بینائی را می گیرد و دوست داشتن می دهد .

عشق خشن است و شدید و در عین حال ناپایدار و نامطمئن و دوست داشتن لطیف است و نرم و در عین حال پایدار و سرشار از اطمینان .

عشق همواره با اشک آلوده است و دوست داشتن سراپا یقین است و شک ناپذیر .

از عشق هرچه بیش تر می شنویم سیراب تر می شویم و از دوست داشتن هر چه بیشتر ، تشنه تر .

عشق هرچه دیرتر می پاید کهنه تر می شود و دوست داشتن نو تر .

عشق نیروئیست در عاشق ، که او را به معشوق می کشاند ؛ دوست داشتن جاذبه ایست در دوست ، که دوست را به دوست می برد . عشق تملک معشوق است و دوست داشتن تشنگی محو شدن در دوست .

عشق معشوق را مجهول و گمنام می خواهد تا در انحصار او بماند ، زیرا عشق جلوه ای از خود خواهی یا روح تاجرانه یا جانورانه آدمیست ، و چون خود به بدی خود آگاه است ، آن را در دیگری که می بیند ؛ از او بیزار می شود و کینه برمی گیرد . اما دوست داشتن ، دوست را محبوب و عزیز می خواهد و می خواهد که همه دل ها آن چه را او از دوست در خود دارد ، داشته باشند . که دوست داشتن جلوه ای از روح خدائی و فطرت اهورائی آدمیست و چون خود به قداست ماورائی خود بیناست ، آن را در دیگری که می بیند ، دیگری را نیز دوست می دارد و با خود آشنا و خویشاوند میابد .

در عشق رقیب منفور است و در دوست داشتن است که (( هواداران کویش را چو جان خویشتن دارند )) . که حصد شاخصه عشق است چه ، عشق معشوق را طعمه خویش می بیند و همواره در اضطراب است که دیگری از چنگش برباید و اگر ربود ، با هردو دشمنی می ورزد و معشوق نیز منفور می گردد و دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است ، یک ابدیت بی مرز است ، از جنس این عالم نیست .

عشق ریسمان طبیعی است و سرکشان را به بند خویش در می آورد تا آن چه آنان ، بخود از طبیعت گرفته اند بدو باز پس دهند و آن چه را مرگ می ستاند ، به حیله عشق ، بر جای نهند ، که عشق تاوان ده مرگ است . و دوست داشتن عشقی است که انسان ، دور از چشم طبیعت ، خود می آفریند ، خود بدان می رسد ، خود آن را ((انتخاب)) می کند . عشق اسارت در دام غریزه است و دوست داشتن آزادی از جبر مزاج . عشق مامور تن است و دوست داشتن پیغمبر روح . عشق یک (( اغفال )) بزرگ و نیرومند است تا انسان به زندگی مشغول گردد و به روزمرگی که طبیعت سخت آن را دوست می دارد  سر گرم شود و دوست داشتن زاده وحشت از غربت است و خود آگاهی ترس آور آدمی در این بیگانه بازار زشت و بیهوده . عشق لذت جستن است و دوست داشتن پناه جستن . عشق غذا خوردن یک حریص گرسنه است و دوست داشتن (( هم زبانی در سرزمین بیگانه یافتن )) است .

منبع : http://www.daneshju.ir/forum/f305/t9204.html

 دکتر شریعتی


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

جلسه محاکمه عشق بود . . .

وعقل قاضی ، وعشق محکوم . . .

به دلیل تبعید به دورترین نقطه مغز یعنی فراموشی . . .

 قلب تقاضای عفو عشق را داشت . . .

ولی هم? اعضا با او مخالف بودند . . .

قلب شروع کرد به طرفداری از عشق . . .   

آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی دیدن چهر? زیبایش را داشتی ؟

ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی ؟

وشما پاها که همیشه در انتظار رفتن به سویش بودید . . .

حالا چرا این چنین با او مخالفید ؟ ؟ ؟

همه اعضا روی برگرداندند و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند . . .

تنها عقل و قلب در جلسه ماندند . . .

عقل گفت :

دیدی قلب ، همه از عشق بیزارند ، ولی متحیرم با وجود این که عشق بیشتر از همه تو را آزرده چرا هنوز از او حمایت میکنی ؟ ؟ ؟

قلب نالید و گفت : من بی وجود عشق دیگر نخواهم بود . . .

تنها تکه گوشتی هستم که هر ثانیه کار ثانیه قبل را تکرار میکند . . .

تنها با عشق می توانم یک قلب واقعی باشم . . .

تنها با عشق . . .

منبع : http://lovestory.javanblog.com

 قلب


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

تاحالا کفشاتو نگاه کردی؟

 2 تا عاشق ، 2 تا همراه که بی هم میمیرن ، باهم خاکی میشن ، بدون هم زیر بارون نمیرن ، کاش آدما از کفشاشون یاد بگیرن .

منبع : http://dalriko.blogsky.com/1390/01/22/post-44   /

 جاده


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

وقتی دهکده ای می سوزد همه دودش رامی بینند ، اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند.

$ $ $ $ $ $ $ $

اگه قلبت زندان بود ،گناهی می کردم که تاوانش حبس ابد باشه .

$ $ $ $ $ $ $ $

رفیق مثل کفش می مونه رفاقت مثل جاده ، چقدر سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای .

$ $ $ $ $ $ $ $

اگه کسی را دوست داری ، نه براش ستاره باش نه آفتاب ، چون هر دوشون مهمون زودگذرند ، پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

$ $ $ $ $ $ $ $

وقتى لبخند به دنبال جایی می گردد ، آرزو می کنم لبانت در آن نزدیکی باشد.

$ $ $ $ $ $ $ $

ای کاش آخرین لحظه نگاهت را قاب می گرفتم ، تا تنهایی را کمتر احساس کنم.

$ $ $ $ $ $ $ $

اگر مهربانی یکی از درس هایمان بود ، بی شک توشاگرد اول دنیابودی.

$ $ $ $ $ $ $ $

تو دنیابه دنبال چشم زیبا نباش ، سعی کن معنای نگاه زیبا رو بفهمی .

$ $ $ $ $ $ $ $

سپید زیباست ، ولی در کنار سیاه ، ماهی زیباست ولی در آب نه در میان دستان تو .

$ $ $ $ $ $ $ $

می دونی مترسک به کلاغ چی گفت :

گفت : هرچقدر می خوای نوکم بزن ولی تنهام نزار .

منبع : http://dalriko.blogsky.com/1390/01/22/post-44    /.

 سکوت


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

موسیقی

لوگوی دوستان






































































ویرایش

دوستان

عاشق آسمونی سیب سرخ ***جزین*** عکس و مطلب جالب و خنده دار سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید شقایقهای کالپوش سکوت ابدی هم نفس نغمه ی عاشقی سرچشمــــه فضیلـــــت هــــــا ؛ امـــام مهــدی علیه السلام تنهایی......!!!!!! معیار عدل طاقانک رویای شبانه ایران اسلامی تبسمـــــیـ بهـ ناچار سایت روستای چشام (Chesham.ir) عکس های عاشقانه منطقه آزاد ستاره سهیل مشاوره - روانشناسی دل شکسته یکی هست تو قلبم.... یامهدی Dark Future عشق غلط غولوت قرار Manna Deltangi عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) جیغ بنفش در ساعت 25 گذری به نام امام نقی علیه السلام گروه اینترنتی جرقه داتکو محسن نصیری(هامون) *من اهل اینجا نیستم* هر چی تو دوست داری عاشق فوتبال20 wanted دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا.... اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... آقا رضا شخصی هرچه می خواهد دل تنگم میذارم سید خراسانی عرفان وادب تنهاترین تجربه های مربی کوچک دلنوشته های یه عاشق! ستاره سهیل delshekasteh شب تنهایی ستاره فقط ما از یک انسان فقط من برای تو کهکشان عشق اول11 انتیک 0110 صراط مبین به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید عجب صبری خدا دارد...... الکتروتکنیک به نام آنکه مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند... تکسوارعشق جیگر نامه خطـــــــ خطی ♀♥♂Door Va Nazdik♀♥♂ * امام مبین * صدفم چشم به راهتم برگرد سکوت شبانه سه ثانیه سکوت درجست وجوی حقیقت جوک و خنده یه دختر تنها دهاتی دکتر علی حاجی ستوده Tan Tan قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی رویای شبانه عسل.... مهاجرعشق بمب خنده کشتی کج ریحانه لپ لپ روستای خاصلو آریایی کهکشان Networkingbest جالب اما خواندنی آشنای غریب داستان عشق باران عشق تک شاخ آخرین منجی من هیچم دلنوشته من و او مسأله شرعی موسیقی اصیل ایرانی ترفند سرا فرزاد ملوس و پرنیاجون درباره ی رپ و دوست شدن با شما فقط خدا فروش خوکچه هندی امانتدار امام معماری تنهایی.......
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ